3 Şubat 2011 Perşembe


Duvarlara isimlerimizin baş harflerini yazacağım bir gece rüyanda!
Seninkisini Kırmızı'yla,benimkisiniyse elbette ki Siyah'la.
Aramızdaki tüm renkleri,son harfleri soluncaya dek yaşamak amacayla...
Vuracağım kendimi sonra o duvarın önünde,işte bu silahla.
Gözün takılacak elbet duvardakini farkedememişken,
yerde biriken kanda gördüğün o harflerin ters yansımasana.
Kana tutulacak bayılacaksın,devrileceksin o duvarın dibine boylamasına.
Düşlerimiz piç olmasın da bebeğim... Hadi lan! Bu da olsun varsın bir yanılsama!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder