28 Aralık 2009 Pazartesi

hayatın anlamı...

Söylesene bebeğim bana şu hayatın anlamını... Anlamsız yaşanmışlıklarımızın anlamlı yaşattırdıklarını... Hayallerimizin gözgöze uçurumdan nasıl da geceye sanki sevişmek için elele atladıklarını... Söyle bana ! Anlamsız olsa da söyle,en azından hayatın sana ne anlattığını.
Zaten anlamsızca koştururken bebeğim bu anlamların arkasından,görmedik mi anamızın ..ını ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder