Söylesene bebeğim bana şu hayatın anlamını... Anlamsız yaşanmışlıklarımızın anlamlı yaşattırdıklarını... Hayallerimizin gözgöze uçurumdan nasıl da geceye sanki sevişmek için elele atladıklarını... Söyle bana ! Anlamsız olsa da söyle,en azından hayatın sana ne anlattığını.
Zaten anlamsızca koştururken bebeğim bu anlamların arkasından,görmedik mi anamızın ..ını ?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder